مدرسه آبی مدرسه آبی
درباره ما


ویژگی های اصلی مدرسه آبی به شرح زیر است: یادگیری زبان انگلیسی با بهترین منابع و داستان های آموزشی افزایش سریع دایره‌ی لغات زبان خارجه با روشی ابتکاری یادگیری مکالمه زبان های خارجه و گرامر با استراتژی‌های کارآمد (تکنیک سایه و پنج استراتژی دیگر) مناسب برای تمام سطوح، به همراه ترجمه‌ی فارسی مطالب برای مبتدی‌ها برای مشاهده‌ی آنلاین مطالب آموزش، به قسمت داستان‌ کوتاه خارجه وبسایت مدرسه آبی مراجعه بفرمایید. با تشکر بیتا جون

پیوند روزانه

حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


مدرسه آبی

اموزش زبان به صورت آنلاین
10 دلیل یادگیری زبان فرانسه
موضوع: <-PostCategory->

 

10 دلیل یادگیری زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه

 

 

برای هر فرد دلایل مختلفی برای یادگیری زبانی جدید بیان میگردد. از جمله دلایل شخصی, خانوادگی, مهاجرتی, سیاسی, اجتماعی و... 

 

در این بین علاقمندان به یادگیری زبان فرانسه نیز هر کدام دلایلی بسیار خوب و اکثرا شبیه به هم ارایه میدهند. در این بین 10 دلیل عمده که در سطح جهان باعث گرایش افراد به یادگیری زبان فرانسه میشود را در ذیل برای شما بیان میکنیم:

 

 

 

1- زبان فرانسه, زبانی جهانی

بیش از 200 میلیون نفر در پنج قاره جهان به زبان فرانسه صحبت میکنند. فرانکوفونی, سازمان بین المللی کشورهای فرانسوی زبان, شامل 68 ایالت و دولت میشود. زبان فرانسه پس از زبان انگلیسی به عنوان دومین زبان خارجی آموزشی (یاد گرفته شده در سال) و نیز به عنوان نهمین زبان از لحاظ تعداد متکلمین در سطح جهان شناخته میشود. همچنین زبان فرانسه به عنوان تنها زبان, در کنار زبان انگلیسی, است که در تمامی کشورهای دنیا آموزش داده میشود.

 

فراننسه, زبانی جهانی - پراکندگی فرانسوی زبانان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- زبان فرانسه, زبانی برای بازار کار

توانایی صحبت به زبان فرانسه در کنار زبان انگلیسی به عنوان یک ویژگی بسیار خاص در بازار کار جهانی خواهد بود. زبان فرانسوی, زبان کاری و زبان رسمی در سازمان ملل، اتحادیه اروپا، یونسکو، ناتو، کمیته بین المللی المپیک, صلیب سرخ بین المللی و دیگر مراکز مهم بین المللی است دانش زبان فرانسه میتواند درب های شرکت ها و موسسات فرانسوی را در فرانسه, کشورهای فرانسوی زبان (مانند کانادا, سوییس, بلژیک و...) و نیز کشورهایی که با موسسات بزرگ فرانسوی همکاری دارند (مانند رنو, پژو, توتال و...)را بگشاید. به عنوان پنجمین قدرت اقتصادی جهان و نیز سومین کشور مقصد سرمایه گذاری خارجی, کشور فرانسه یک شریک اقتصادی کلیدی میتواند باشد.

 

 

زبان فرانسه, زبانی برای کار - نسبت موفقیت در پیدا کردن کار

 

3- زبان فرانسه, زبان فرهنگ

زبان فرانسه زبان بین المللی آشپزی, مد, تئاتر, هنرهای تصویری, رقص و آرشیتکتور است. آشنایی با زبان فرانسه دسترسی به کتاب ها و شاهکارهای بزرگ ادبیات فرانسه و فرانسه زبان و همچنین سینما و شعر فرانسوی را مهیا می کند. تسلط به زبان فرانسوی نه تنها به منزله دسترسی به نسخه های اصلی مهم ترین متون ادبیات فرانسه و فرانسوی زبانان است, بلکه یه معنی دسترسی به سینما و ترانه های موسیقی به صورت خاص نیز میباشد. زبان فرانسه زبان ویکتور هوگو، مولیر، الکساندر دوما,آلبر کامو, ادیت پیاف، ژان پل سارتر، آلن دولن و هزاران تن از مشاهیر دیگر است.


 

زبان فرانسه, زبان فرهنگ - فستیوال کن

4-  زبان فرانسه، زبانی برای سفر

کشور فرانسه با بیش از هفتاد میلیون توریست، پر بازدید ترین کشور دنیا است. در صورت آشنایی با زبان فرانسه، بازدید از این کشور و شهرهای آن و همچنین درک فرهنگ، تصور و سبک زندگی فرانسوی بسیار لذت بخش خواهد شد. همچنین هنگامی که بخواهیم از آفریقا، سویس، کانادا، سیشل، موناکو و … بازدید کنیم زبان فرانسه بسیار مفید خواهد بود.


 

زبان فرانسه, زبانی برای سفر

 

5- زبان فرانسه، زبانی برای درس خواندن در دانشگاه های فرانسوی

صحبت کردن با زبان فرانسه امکان ادامه تحصیل در کشور فرانسه و دانشگاه های معروف و مدرسه های عالی بازرگانی و مهندسی این کشور را که جزو برترین موسسات آموزش عالی در اروپا و در کل جهان است فراهم می سازد. دانش آموزانی که به زبان فرانسه تسلط دارند می توانند از بورس های دولت فرانسه برای ادامه تحصیل در کشور فرانسه در تمامی رشته ها و کسب مدرک معتبر بین المللی بهره گیرند. تکلم به زبان فرانسوی امتیاز خوبی برای موفقیت تحصیلی در فرانسه است حتی اگر برای ادامه تحصیلات عالی در این کشور لزوما به تسلط به این زبان نیاز نباشد. با اینحال توجه داشته باشید: عدم آشنایی به این زبان یکی از نخستین دلایل شکست دانشجویان خارجی دراین کشور است به ویژه در رشته های علوم انسانی و حقوق.


 

دانشگاه های فرانسه, دانشکده پلی تکنیک پاریس

 

6- زبان فرانسه، زبانی برای ارتباطات بین المللی

زبان فرانسه هم زمان، زبان کار و زبان رسمی سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، یونسکو، ناتو، کمیته ی بین المللی المپیک، صلیب سرخ جهانی و چندین انجمن حقوقی بین المللی است. زبان فرانسه زبان سه شهر محل استقرار نهاد های اروپایی است: استراسبورگ، بروکسل و لوکزامبورگ.


 

زبان فرانسه, زبانی برای ارتباطات بین المللی

 

7- زبان فرانسه، زبانی به سمت جهان

بعد از زبان انگلیسی و آلمانی، زبان فرانسه سومین زبان فضای مجازی و اینترنت است و جلوتر از زبان اسپانیایی قرار می گیرد. آشنایی با زبان فرانسه به واسطه برقراری ارتباط با فرانسه زبانان تمامی قاره ها و اطلاع از خبرهای روز دنیا که به واسطه ی رسانه های بین المللی فرانسه زبان از جمله (TV5، France24 و رادیو بین المللی فرانسه) پخش می شود، تصوری جدید از جهان را ارائه می دهد.


 

زبان فرانسه, زبانی به سمت جهان

 

8- زبان فرانسه، زبانی دلنشین برای یادگیری

زبان فرانسه زبانی آسان برای فراگیری است. متد های آموزشی جذاب بسیاری به منظور فراگیری کودکان و جوانان وجود دارد. همچنین با تلاش فراوان به سرعت می توان به سطح قابل قبولی از مکالمه فرانسوی دست یافت.


 

زبان فرانسه, زبانی دلنشین

 

9- زبان فرانسه، دروازه ای برای یادگیری زبان های دیگر

یادگیری زبان فرانسه، راهی است برای یادگیری ساده دیگر زبان ها. با یادگیری زبان فرانسه می توانید به آسانی زبان های دیگر لاتینی را مثل اسپانیولی، ایتالیایی، پرتغالی یا حتی رومانیایی را در مدتی بسیار کوتاه بیاموزید. این زبان میتواند به عنوان رابط, راهنما و یا در ساده ترین حالت به عنوان تسهیل کننده امر یادگیری و آموزش این زبانها به شما کمک کند.
زبان فرانسه همچنین یادگیری زبان انگلیسی را آسان تر می سازد زیرا زبان فرانسه بیش از ۵۰ درصد واژگان امروزی زبان انگلیسی را در بردارد.


 

زبان فرنسه, دروازه زبانهای دیگر

 

10- زبان فرانسه، زبان عشق و روح

یادگیری زبان فرانسه در ابتدا تمایل به یادگیری زبانی زیبا، غنی و آهنگین است که معمولا از آن به عنوان زبان عشق یاد می شود. زبان فرانسه همچنین زبانی تحلیلی است که به ذهن ساختار بخشیده و روحیه ی نقد پرورش میدهد که در مباحثات و مناقشات بسیار مفید است.


 

زبان فرانسه, زبان عشق و روح

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :هدیه جون | لينک ثابت |سه شنبه 23 آذر 1395برچسب:,|



موضوعات
اموزش زبان ترکی آموزش زبان ترکی آذربایجانی آموزش زبان ترکیه ای اموزش کامل گرامر زبان فرانسه از ابتدا تا انتها اموزش زبان انگلیسی آموزش زبان چینی همراه با ترجمه آموزش زبان روسی

لینک دوستان

کدکده
عشق
bazzarcheh
♥ یه فنجون قصه ♥
ستارگان ترکیه
دنیایی لبریز از عشق
ابزار وبلاگ
ڪدهـاے خـانـوم سیبیل2
مـارسـ فـانـ | MarsFun جوک ، اس ام اس ، سرگرمی
شهر دختران آزلی
Gravity Falls
Winx Club
בنــیـآﮯ ᙢᓰƬᖇᗩ
رز چت
leeminhox
کــدهـای خـانـوم سیبیل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زبان کده دخترا و آدرس zaban5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

آذر 1395
آبان 1395


نویسنده وبلاگ :

هدیه جون

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 8995
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1




Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com